تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس
سرخط خبرها

ویدئو | توانایی خارق‌العاده هوش مصنوعی Animate Anyone در به‌حرکت‌درآوردن افراد در عکس‌ها

  • کد خبر: ۱۹۸۹۷۱
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
  • ۱
ویدئو | توانایی خارق‌العاده هوش مصنوعی Animate Anyone در به‌حرکت‌درآوردن افراد در عکس‌ها
مدل هوش مصنوعی Animate Anyone می‌تواند افراد را در عکس‌ها به حرکت دربیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز - شرکت‌های مختلفی در حال توسعه ابزار‌های هوش مصنوعی مولد هستند. یکی از آن‌ها شرکت چینی علی‌بابا است که روی مدل هوش مصنوعی Animate Anyone کار می‌کند. این مدل می‌تواند افراد را در عکس‌ها به حرکت دربیاورد. اگرچه این مدل هنوز عرضه نشده است، اما یک مدل مشابه آن به‌نام MagicAnimate ساخته شده و همین حالا در دسترس قرار دارد.

اگر هیچ ایده‌ای درباره تدوین ویدیو یا جلوه‌های بصری کامپیوتری ندارید، اما می‌خواهید یک نفر را در یک تصویر ثابت به حرکت دربیاورید، مدل Animate Anyone برای شما در دست توسعه قرار دارد. علی‌بابا می‌گوید این مدل هوش مصنوعی می‌تواند به بهترین شکل ممکن تصاویر را به ویدیو تبدیل کند.

ویدئو | توانایی خارق‌العاده هوش مصنوعی Animate Anyone در به‌حرکت‌درآوردن افراد در عکس‌ها

ویدیو‌هایی از نحوه عملکرد مدل هوش مصنوعی Animate Anyone منتشر شده است که متحرک‌سازی افراد در تصاویر را نشان می‌دهد. تیم سازنده این مدل در واکنش به درخواست‌های عمومی برای انتشار آن وعده داده است که در آینده دمو و کد منبع آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

ویدئو | توانایی خارق‌العاده هوش مصنوعی Animate Anyone در به‌حرکت‌درآوردن افراد در عکس‌ها

این مدل ظاهراً از ترکیب مدل‌های Diffusion با فریم‌ورک جدیدی موسوم به ReferenceNet استفاده می‌کند. برای انجام این کار، یک تصویر مرجع به‌عنوان ورودی دریافت می‌شود و بخش‌های مختلف آن برای حرکت به شکل خاصی هدایت می‌شود. سپس شکاف میان این حرکات توسط هوش مصنوعی پر می‌شود تا ویدیویی پیوسته به دست مخاطب برسد.

در شرایطی که این مدل هنوز منتشر نشده است، یک مدل دیگر با کارکرد مشابه به‌نام MagicAnimate منتشر شده که البته این کار را با اندکی تفاوت انجام می‌دهد. وجه تمایز این مدل هوش مصنوعی بهبود «پیوستگی جسمانی» و حفظ هویت شخص حاضر در تصویر است. در نتیجه، خروجی کار در ویدیو‌های طولانی‌تر روان‌تر به‌نظر می‌رسد و جزئیات بهتری را در فریم‌ها حفظ می‌کند.

ویدئو | توانایی خارق‌العاده هوش مصنوعی Animate Anyone در به‌حرکت‌درآوردن افراد در عکس‌ها

بااین‌حال، مدل هوش مصنوعی MagicAnimate نسبت به Animate Anyone دقت کمتری دارد. در این مدل بخش‌هایی از تصویر مرجع در برخی از فریم‌های خروجی ۱۰۰ درصد با اصل تصویر مطابقت ندارد. منتها عرضه این مدل گام مهمی در زمینه بهینه‌سازی و ترویج این ابزار‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
arefbaktas135
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
0
0
خرید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->